ORİFLAME ÜYELİK

  

Bu siteden Oriflame Kozmetik Güzellik Danışmanı aracılığı ile sizde Oriflame üyelik işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.Oriflame Güzellik Danışmanı olmanın kazandıracağı avantajlara sahip olun. Nedir bunlar?  

*Ürünlerinizi hemen alıp, 21 gün içinde ödeme fırsatı ve ürünleri  %30 indirim ile alıp, satabilme imkanı
*Oriflame ürünlerini kendiniz ihtiyaçlarınız için %30 indirim ile alabilirsiniz.
*Yakınlarınıza Oriflame ürünlerini satabilirsiniz. Komşularınıza,akrabalarınıza, iş ve okul arkadaşlarınıza satış yapabilirsiniz.Onları da ekibinize katarak, onların yapacağı satışlardan da %21’e kadar prime hak kazanırsınız.  

Oriflame ye üye olup %30 daha ucuza ürün almak için ve oriflame güzellik danışmanı olmak için aşağıdaki formu eksiksiz doldurunuz. Daha önce başvuruda bulunduysanız lütfen tekrar doldurmayınız.  

ORİFLAME ÜYELİK BAŞVURU FORMU  

[contact-form 1 “İletişim formu 1”]  

Sitemiz aracılığı ile yaptığınız başvuryla oriflame üyelik için referansımızla kayıt olma şansını yakalamış oluyorsuz. Oriflame üyelik işleminin hemen arasından size gönderilecek olan Oriflame Kataloğundan kendi ihtiyaçlarınızı yahut oriflame katalog ile yakınlarınıza satış yapma fırsatı kazanacaksınız.  

 LOREMS Giyim ürünlerini Katalogdan ister ihtiyaçlarınızı ucuza alın ister satış yapın ekip kurun para kazanın 

ORİFLAME YAPANLAR SİZE ÖZEL KAMPANYA bu kısmı dikkatle okuyunuz (Fazladan ÇEYREK ALTIN kazanın)  

* Türkiyenin her yerinden üye yapma imkanı  

* Ürün stok garantisi  

* Düzenli Ödeme imkanı  

*Giyim network marketing / erol marketing)  

* Katalogla ve telle kolay sipariş verme imkanı  

bilgi almak için tıklayınız

47 comments — post a comment

abdullah çiçek

slm ben ORİFLAME üyeyim kendi siparişlerimi ve üyelrimin siparişlerini ben vermek istiyorum ne yapmam lazım ben ve üyelerim siparişleri semra hanıma veriyoz oda cok farkı ürünler geliyo bana yardımcı olursanız sevinirim

Anonim

Merhaba ORİFLAME FIRSATLARIYLA TANIŞMAK kendinize %30 indirimli almak cevrenize eş dostunuza satarak %30kar etmek ve ekipte kurarak cok kazanmak ailenize eşinize destek olmak hayaliniz gerçekleştirmek için lütfen benimle irtibata geçiniz… kişisel kampanya ve hediyelerimde cok cazip ve bu işi başarmanızda sizlere yardımcı olacak….Ekibime katılıp sizde kendi ekibinize 5üye yapın benden 50tl odul kazanın mesela ayrıca 150bp ve üstü sipariş topladıgınızda benden süpriz güzel hediyeler kazanacaksınız…her türlü konu için beni rahatsız ediniz…

oriflameci

Merhaba ORİFLAME FIRSATLARIYLA TANIŞMAK kendinize %30 indirimli almak cevrenize eş dostunuza satarak %30kar etmek ve ekipte kurarak cok kazanmak ailenize eşinize destek olmak hayaliniz gerçekleştirmek için lütfen benimle irtibata geçiniz… kişisel kampanya ve hediyelerimde cok cazip ve bu işi başarmanızda sizlere yardımcı olacak….Ekibime katılıp sizde kendi ekibinize 5üye yapın benden 50tl odul kazanın mesela ayrıca 150bp ve üstü sipariş topladıgınızda benden süpriz güzel hediyeler kazanacaksınız…her türlü konu için beni rahatsız ediniz…

Hazan

Mrb,böyle kişisel sayfa oluşturmanın yasak olduğunu sanırım bilmiyorsunuz?Sizin gibi site kuranların yüzünden yıldızlar kulübü hedefini tutturanlar madur oluyor.Bu sayfanın adresini oriflame müşteri hizmetlerine bildireceğim.Artık gerekli işlemi onlar yapar.

ufuk

hazan üçkağıtçılık yapıp reklam yapıpta sonrada gelip millete böyle böyle oluyor demenin bir anlamı yok seni oriflame müşteri hizmetlerine şikayet ediyorum.

cevriye

biz de uyeyız kendı urunumuzu kendımız almak ıstıyoruz

sevilay

sayın abdullah cicek… madem üyesiniz internetten veya satış noktalarına gidip kendiniz siparişinizi verin … eger bilmiyorsanız burdan yardıncı olurum..

kursad

mrblar bana yardımcı olursanız sevinirim bu oriflemenin internetle ilgili yetkili arkadaşa nasıl ulaşabilirim ve kendi siparişlerimizi başkalarını aracı kullanmaksızın nasıl verebiliriz.yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden tşkler.

candan

ben oriflameye sipariş vermediğim halde geldi.. :Q üyeliğimide iptal edemiyorum ne yapacağım ben ?

nermin bozkurt

merhabalar 1 ay öncesine kadar bnde oriflame üyesiydm fakat deniz since adlı kişi yüzünden oriflamden sogudum yani siparişlerimi gününden önce veriyordumfakat kendisi çok geç gönderiyordu telefonlarıma cevap vermiyordu şuanda halen bnm adıma sipariş veriliyor ve ben bu durumdan çok rahatsızım polise kadar gitcek bu olay

cevriye

lütfen bana ulasın size yardım edebilirsem sevinirim herkonuda

gönül

üye olmak isterseniz yardımcı olmak isterim

öykü

ben internet üzerinden gerekli formu doldurdum gönül hanım şimdi ne yapmam gerekiyor

sünbül

internet üzerinden doldurduysanız sizi çalıştıracak ekip liderinin aramasını bekleyin ya da beklemeyin ben size yardımcı olayım

gönül

bana ulaşmak isteyen varsa 05355718152

gönül

tel nom yanlış yazılmış 05355718122

FOTO

BEN UYE OLMAK ISTIYORUM AMA TC NUMARAMI ISTENILIYO YANI
OLMUYOR BANA YARDIMCI OLACAK BIRISI VARSA YETKILIDEN MSN ADRESIMI YAZDIM fotonesat_4634@hotmail.com BANA BILGI VERIRSENIZ SEVINIRIM

admin

bence vermeyin hiçbir yere bilginizi

gönül

bana bi çagrı atarsanız yardımcı olurum

tuğçe

kozmetık temsılcısıyım ancak orıflame soruyolar bende temsilci olmak ıstıyorumm… yardımcı olur en kısa zamanda cewap alabılırsem ıyı olurr

sünbül

tuğçe hanım msn adresim sadsunbul@hotmail.com telefonum 05064084386 çağrı atın hemen geri dönerim ekip lideriyim üyeliğinizi açarım katalog gönderirim üyelik 1 tl iken hem üye olursunuz hemde bu ayki hediyelerden yararlanırsınız en kısa zamnada ban dönüş yapınki katalog elinize geçer geçmez sipariş almaya başlarsınız

tcaghan

arkadaşlar üye olmak isteyene hemen anında yardımcı olabilirim.aynı zamanda oriflame la ilgili bütün sorularınızı yanıtlayabilirim. oriflame020908@hotmail.com adresini eklemeniz yeterlidir..

tcaghan

arkadaşlar üye olmak isteyene hemen anında yardımcı olabilirim.aynı zamanda oriflame la ilgili bütün sorularınızı yanıtlayabilirim. oriflame020908@hotmail.com adresini eklemeniz yeterlidir

sünbül

oriflame üyelik nisan ayında da 1 tl yeni üyelere makyaj paleti 2 adet bayan parfümü ve harika bir çanta hediye detaylı bilgi almak isteyen arkadaşlar bana sadsunbul@hotmail.com adresinden ulaşabilirler

tcaghan

arkadaşlar kayıt kampanyası 1 tl den devam ediyorum nisan kampayası 1tl ve muhteşem hediyeler. oriflame020908@hotmail.com mail adresinden yardımcı olabilirim.

AYŞE

HER TÜRLÜ BİLGİ YARDIM VE SORULARINIZ İÇİN BENİ ARAYIN
0536 617 68 82

AYŞE

ORİFLAMEYLE İLGİ HER TÜRLÜ ŞİKAYET İSTEK ÖNERİ YARDIM HER NE KONU OLURSA OLSUN ARAYIN YARDIMCI OLURUM
HERKESLEDE BİLGİLERİNİZ PAYLAŞMAYIN ÇOĞU ÜYE YAPICAM ALTINDA BORÇ ALTINA SOKUYORLAR DİKKATLİ OLUN
AVCILAR BEYLİKDÜZ K.ÇEKMECE SEFAKÖY CENNET ŞİŞLİ FERİKÖY MECİDİYEKÖY AVRUPA YAKASINDA BULUNAN HER SEMTİNE DESTEK VERİLİR
0536 617 68 82

ZEYNEP BETÜL

oriflame satıcısı olmak istiyorum

sünbül

zeynep betül msn adresim sadsunbul@hotmail.com bu adresten ya da 05064084386 nolu telefona çağrı bırakarakda bana ulaşabilirtsin üyeliğini hemen açar katalog da yollar detaylı bilgilendirmede yaparım

gülçin

üye olmak istiyorum ama satış yapamaz isek neler oluyor merak ediyorum birde bu bp nedir anlamadım yardımcı olursanız sevinirim

ilknur

oriflame de ekip kurmak istiyorum ankaralı olanlar tercihimdir.iletişim için kendine güvenen çalışkan olanların mail.atmasını rica ederim ben üst danışmanım iadelerinize kadar yardımcı olurum saygılarımla

sünbül

gülçin üyelik için yardımcı olurum satış yapamazsan birşey olmuyor satış mecburiyeti yok bp de her ürünün karşısında değeri olan pundır fiyatı farklı bp farklıdır parfüm mesela 39.90 fiyatı bp si ise 20 dir kampanyalar yapılan bp üzerinden değerlendirilişyor yani satıştan değil detaylı bilgi için 05064084386 nolu telefonuma çağrı bırakman yeterli üstelik bu ay üyelik 1 tl ve harika hediyeler var

bayram eser

mrhblar.bundan 4-5 ay öncesine kadar bi bayan aradı tlf adres derken üye olduk kısacası,ama sonra araya okul iş girince uğraşamadım,ama sürekli katolog geliyordu,baktım 27 tl borcunuz var dedller neyse ödedik,hiç bi şekilde sipariş vermedim yada başka bişey yapmadım şimdi 145 tl borcunuz var dedıler,bunu bana acıklayacak bı arkadas varmı,nerden ne sekılde borcum cıkıyor anlamadım…

ayşe

ORİFLAMEYLE İLGİLİ HER KONUDA YARDIMCI OLUNUR PROBLEMİNİZ ÇÖZÜLÜR ÜYELİK VE YARDIM DESTEK HERKNUDA ARYA İLİRSİNİZ
0536 617 68 82

seherr

arkadaşlar ben oriflame danışmanıyım ve üyelerimle birlikte satış yapıyoruz aynı zamanda üye olmak isteyenlerede yardımcı oluyorum üye olman şart değil merak ettiğin orıflame sistemi hakkında bilği verebilirim gerçekten karlı ama ciddiye alıpta ilgilenirsen shrkaan@hotmail.com görüşelim bence kaçırmayın derim.

yasemin

arkadaşlar merhaba ben oriflame üyesiyim 2senedir yapıyorum dileyeni üye yapabilirim mail atmanız yeterli ysmncakir@hotmail.com

yasemin

ben üyelikten cıkmak istiyorum nasıl yapabilirim

duygu yıldırım

arkadaşlaşlar oriflame danışmanı olmak isteyenler evde oturdugunuz yerden para kazanmak isteyenler malatya___arapkir@hotmail.com e-mail. adresinden bana ulaşabilirsiniz gerçekten çok karlı bir iş bence herkez oriflameye

derya

merhaba arkadaşlar ben oriflame danışmanıyım bu işi gerçekten sabırla ve istekle yaparsanız ii bir getiri sağlayacağının garantisini verebilirim ,ayrıca kaybedeceğiniz bişeyin olmamasıda diğer bi güzellik.danışman olmak isterseniz mail adresim deryatopallar@hotmail.com merak ettiğiniz konulardada yardımcı olabilirim.aslında herşey biraz kendimize güvenle başlıyor.

ercan

iş arıyanlar ek iş arıyanlar türkiyenin her yerine temsilci arıyoruz bizimle çalışmak istermisiniz türk firmasıyız ercan 05492710003

özlem

merhaba ben öriflame danışmanıyım. üye olmak isteyen arkadaşlara yardım ederim ekibimle birlikte büyüme yolundayız bize katılıp büyümek isteyenleri bekliyorum msn adresim. esmerim178@hotmail.com
mesajlarınızı bekliyorum.

hüseyin

sizi muhteşem bir sponsorla tanıştıracağım 05052432614 aramazsanız asla bilmeyeceksiniz

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir